doggylife

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

On the floor

Av Joanna Rodriguez - 12 oktober 2011 22:27

Idag har vi varit på freestyle kurs. Ett gäng jag har haft kurs med förut men kan inte vara med dom längre för kursen är vanligtvis på torsdagar då jag rider så kan inte vara med längre. Men idag så var den på en onsdag så vi fick vara med gratis. Vi visade vad vi har tränat på och nu har ju jag bestämt att jag och Rambo ska sattsa på rallylydnad så vi fick lite tips på hur vi ska träna på fotgående vilket behövdes.

Det var så roligt att träffa alla igen. Alla söta hundar och über snälla ägare och Carina också såklart.

  Rambo fick låna min halsduk medans vi satt på golvet och tittade på när CArina gav personliga råd.

Nu har jag nästan packat klart, några kläder hänger på tork fortfarande. Sen när jag är klar med datorn ikväll så ska jag packa ner den så blir det antagligen inget bloggande så länge jag inte kan få låna deras dator kanske. Kanske att jag har 3G på mobilen så kommer uppdatera på fb.

Så ses om typ 2 och en halv vecka.

Bye for know!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Rodriguez - 16 mars 2012 21:17

Passende titel för vad jag känner för några just nu.   Ja idag kom den dagen jag aldrig trodde skulle komma. Fick ett mail från Rambos dagis där dom tycker att min två mail är opassande och nu har vi en månad på oss att hitta ett nytt dagis till ...

Av Joanna Rodriguez - 15 mars 2012 22:20

Den här låten knarkar jag just nu. Norges bidrag till Eurovision 2012. Hands up för Norge alltså! Visst Loreen är skit bra och jag tror på henne men när det gäller musik smak för mig så klår det här Loreen... En sak att påpeka, detta bidrag är s...

Av Joanna Rodriguez - 1 mars 2012 01:12

OJJJJJJ, vad jag har varit borta länge. Senaste inlägget var dessutom innan man åkte till Hölö, man skulle ju kunnat tro att jag dött där ute (ja, det är mitt ute i ingenstans). Men det har varit väldigt mycket som har hänt nu med skolan och annat so...

Av Joanna Rodriguez - 11 oktober 2011 20:24


Idag så har lilla Rambo klippt sig. Jag orkar inte lägga upp en bild just nu (fick ingen bra i alla fall). Han strutar runt och är extra söt.  Medans Rambo var hos frissan så åkte jag till Djurmagazinet, snackade lite med Sandra och så köpte jag et...

Av Joanna Rodriguez - 10 oktober 2011 22:19

Det känns väldigt konstig att vara hemma och inte göra någonting när alla andra är på praktik. Går ut med hunden, sover, tittar på film. Det är var jag har gjort nästan hela dagen. Nu på kvällen åkte vi ju ioförsig till min moster och fika. Trevligt ...

Presentation

Tjo, nu startar jag en ny blogg där jag också får vara med och inte bara min hund ^^
Rambo är en Yorkshierterrier som jag och mamma skaffade för 2 år sedan. Nu är han 4 år och lärt mig en grej med honom...
HAN ÄR SMART!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards