doggylife

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Ännu en ny blogg XD

Av Joanna Rodriguez - 11 september 2011 19:43

  TJO, nu har jag en ny blogg för jag pallar inte skriva ur rambos synpunkt (fast jag lär väl göra det här också ibland).

Idag så hjälpte jag min lärare Adrienne med hennes Rallylydnads kurs som hon startade idag. Det var faktiskt riktigt roligt. Kul att träffa nya människor och hundar. En tjej hade med sig en skit söt Whippet :3 och en dam hade med sig en mellan pudel som jag också blev kär i XD Ska hjälpa Adrienne varje söndag nu i 5 veckor :D

Idag så kom även pappa hem till oss för att hjälpa mig med garderoben (som jag trodde skulle bli klar idag) men när vi äntligen var klara med garderobstomarna så visar det sig att allt annat som ska vara i garderoben (hyllor, lådor, klädstång m.m) passar inte. Jag blir såklart skit arg för jag har väntat på att garderoben ska vara klar nu. Det visar sig att ikea har gett oss fel stommar. Men pappa har lyckats fixa om sitt schema imorgon så han och jag ska packa in alla grejer i en lastvagn (eller vad det nu heter) och sen åka till ikea och få tillbehör och dörrar som passar stomarna.

Sen efter allt detta krongel så gick jag ut med hunden. Det var meningen att jag skulle lägga ett litet personspår men det blev för sent och mamma och jag skulle gå och handla mat så det blev inget :/

Tog lite bilder istället.

Jaja, skola imorgon och sen ikea.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Rodriguez - 16 mars 2012 21:17

Passende titel för vad jag känner för några just nu.   Ja idag kom den dagen jag aldrig trodde skulle komma. Fick ett mail från Rambos dagis där dom tycker att min två mail är opassande och nu har vi en månad på oss att hitta ett nytt dagis till ...

Av Joanna Rodriguez - 15 mars 2012 22:20

Den här låten knarkar jag just nu. Norges bidrag till Eurovision 2012. Hands up för Norge alltså! Visst Loreen är skit bra och jag tror på henne men när det gäller musik smak för mig så klår det här Loreen... En sak att påpeka, detta bidrag är s...

Av Joanna Rodriguez - 1 mars 2012 01:12

OJJJJJJ, vad jag har varit borta länge. Senaste inlägget var dessutom innan man åkte till Hölö, man skulle ju kunnat tro att jag dött där ute (ja, det är mitt ute i ingenstans). Men det har varit väldigt mycket som har hänt nu med skolan och annat so...

Av Joanna Rodriguez - 12 oktober 2011 22:27


Idag har vi varit på freestyle kurs. Ett gäng jag har haft kurs med förut men kan inte vara med dom längre för kursen är vanligtvis på torsdagar då jag rider så kan inte vara med längre. Men idag så var den på en onsdag så vi fick vara med gratis. Vi...

Av Joanna Rodriguez - 11 oktober 2011 20:24


Idag så har lilla Rambo klippt sig. Jag orkar inte lägga upp en bild just nu (fick ingen bra i alla fall). Han strutar runt och är extra söt.  Medans Rambo var hos frissan så åkte jag till Djurmagazinet, snackade lite med Sandra och så köpte jag et...

Presentation

Tjo, nu startar jag en ny blogg där jag också får vara med och inte bara min hund ^^
Rambo är en Yorkshierterrier som jag och mamma skaffade för 2 år sedan. Nu är han 4 år och lärt mig en grej med honom...
HAN ÄR SMART!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards